Archiwum 2014/2015
01.06.2015 r. - Jura Krakowsko - Cęstochowska

Z okazji Dnia Dziecka uczniowie naszej szkoły pojechali na wycieczkę do Jury Krakowsko – Częstochowskiej. Przed wyjazdem wszyscy zebrali się przed sklepem GS o godzinie 7.20. Już o 7.30  przyjechał po nas autokar wraz z przewodnikiem. Po ponad trzech godzinach dotarliśmy na miejsce. Zaczęliśmy wędrówkę po Ojcowskim Parku Narodowym. Po ciężkiej wspinaczce dotarliśmy do Jaskini Łokietka. Tam czekała na nas pani przewodniczka, która oprowadzała nas po grocie. Zwiedziliśmy tam: Salę Rycerską, Kuchnię i Sypialnię Łokietka. Wracając z pieczary prawie każdy z uczniów kupił sobie jakąś drobną pamiątkę. W drodze do McDonald's mieliśmy okazję zobaczyć Maczugę Herkulesa. W McDonald's posililiśmy się i ruszyliśmy w dalszą drogę. Po kwadransie dotarliśmy do Ogrodzieńca, gdzie widzieliśmy ruiny zamku znajdującego się właśnie w tej miejscowości. Później poszliśmy do leżącego obok Parku Miniatur. Tam oglądaliśmy makiety zamków istniejących w okolicach  Jury Krakowsko – Częstochowskiej. Po długim pobycie w Ogrodzieńcu wyruszyliśmy w drogę powrotną. Opiekunkom, czyli pani Ewie Grzelce, Barbarze Pikos, Ewie Baran oraz Katarzynie Chimiak, serdecznie dziękujemy za udaną wycieczkę !